sábado, 15 de enero de 2022

VIERNES

Buscamos nuevos sitios para el Huevo de palabras y la Nube Ortográfica. 
En Mate hicimos cuatro problemas en la libreta. Después repasamos la comparación de números con los signos < > . 
Después Nico siendo profe nos puso unos números para poner el anterior y el posterior. Hay que repasar los posteriores al 199, 299, 399, 499... 
Por último, hicimos una ficha para resolver preguntas con un gráfico de barras. 
Después del recreo y de lectura... En lengua hicimos una especie de Tuti frutti con animales como veis en la foto. Les enseñaba una una tarjeta de un animal y tenían que clasificarlo... El primero que acababa decía STOP. Íbamos comprobando si lo que decía estaba bien... Teníamos dudas sobre algún animal....¿ Qué come una estrella de mar? ¿ Un caracol? 

Como llevábamos tan buena semana querían bajar a jugar por equipos y bueno... Se lo merecían... Pasarlo bien y aprender/repasar... ¿ Por qué no? 


En plástica transformamos los antiguos carteles de clase por otros más bonitos hechos por ell@s. Las normas más importantes de clase y palabras importantes que no debemos olvidar... 

Nico hizo los equipos. 


Trabajaron muy bien. Como les digo en estos casos: - Quiero ver a tod@s trabajando. Unos dibujando, otros pintando, repasando, decorando,... 

El furor de la semana. Este juego les encantó. Por si se lo queréis comprar... Es de Tiger. Bueno, bonito y barato. 



En Valores vimos un corto y hablamos sobre él. 



 

jueves, 13 de enero de 2022

JUEVES

Hoy empezamos el día ordenando un poco la clase mientras llegábamos todos. Ya tenemos una caja para guardar los adornos de Samaín y otra para Nadal. Pusimos pinzas para decorar y colgar en los cordones que nos puso Manual en la pared. Les enseñé algunos juegos nuevos (puzzles, adivinar con dibujos,...) que tenemos para el tiempo libre y empezamos...
Ruleta ortográfica mientras estamos llegando... Y Dictado. Les salió muy bien. Ahí lo tenéis en la foto. Lo autocorrigieron. 

¿Es vertebrado, mamífero, salvaje, carnívoro,...? Hacen siete preguntas genéricas y después ya pueden adivinar qué animal es. Hoy también hicimos unos cuantos. Mas tarde con el Minimalario por parejas leímos cuentos de animales que les gustaban y por último tuvieron que clasificarlos en vertebrados/invertebrados. Si eran vertebrados decir a cuál de los cinco grupos pertence. 
Por cierto el nivel lector de algun@s niñ@s está mejorando mucho: Nico, Camila, Florente, Mateo F.,... Animadlos a que sigan así leyendo... 


En Mate empezamos por el cuadernillo. Unas series de 2 en 2 alrededor del 500, unas sumas llevando (muy buenos resultados) y después Leire nos puso seis números para escribir con letra. Tres menores de 100 y otros tres mayores. 




 Un reloj para poner una hora... Y les sobró tiempo para jugar....

HOY FUE UNO DE ESOS DÍAS QUE SE PORTARON DE 10. ENHORABUENA CHIC@S.
En Ciencias hoxe fixemos a clasificación de animais invertebrados. Escribímola polo outro lado do folio dos vertebrados. Téñena no sobre de plástico por se a queredes repasar en casa. Practicarémola moito estas semanas. 

Moi ben organizadas/ordeadas... Seguide así!



E Camen S. nos espuxo o primeriro traballiño dun animal vertebrado que teñen que facer tod@s de aquí a uns días. Con debuxo incluído!!!!!!!!! Moi ben Carmen!!!!!!

miércoles, 12 de enero de 2022

ACTIVIDADE DE CIENCIAS. CARREIRAS E APRENDIZAXE

 






MIÉRCOLES

Hoy empezamos el día como muchas otras veces, repasando las reglas de ortografía con la ruleta (pusimos ejemplos de cada norma) mientras vamos llegando tod@s. Después hicimos un dictado en donde se autocorrigieron. Íbamos contando de vez en cuando cuántas palabras llevábamos y deletreamos entre tod@s, las palabras del mismo. Después hicimos un juego de pistas para adivinar qué animal teníamos en una tarjeta... Teniamos que preguntar como mínimo siete preguntas genéricas (¿Tiene pelo?) antes de empezar a decir animales concretos.


También vimos la diferencia entre nombres individuales y colectivos con un vídeo y ejemplos.
En Mate hicimos competición de ábaco: Fueron los finalistas Carmen D. y Hugo A. Como Hugo llegaba  a su tercer punto se enfrentó a mí en otra superfinal. 
Después les di unas hojas/dibujos para que hiciesen una simetría. Carmen P. fue profe , los repartió y los corrigió. También hicimos dos sumas y dos restas. Hace dos días hicieron todas bien 6, ayer 8 y hoy 9. Vamos poco a poco mejorando... Descompusimos números y empezamos el cuadernillo. 

En el recreo hubo tres grupos: Los futboleros, las columpiadoras con cuerdas y las zombis gatitas (si no recuerdo mal,jejjeej).
Despois do recreo comezamos outro esquema que terán que aprender. Animais vertebrados vs invertebrados. Por se queredes repetilo na casa. Outro día faremos outro cós invertebrados (intentando facelo o máis sinxelo posible). 

En Ciencias Sociais continuamos có libro o grupo 2. O grupo 1 foi á horta con Pedro. Para a próxima semana o grupo 1 fará as páxinas que hoxe non fixeron. Seguimos aprendendo conceptos da paisaxe. Elementos naturais e humanos/humanizados da paisaxe. Unha pista: Repasade o concepto de PAISAXE. 

En Lingua continuamos có libro e como o fixeron tan rápido nos deu tempo a xogar no patio por equipos a buscar diferentes animais nunhas tarxetas... Hai un vídeo no que veredes como foi.... Mañán mooooooooooooooitas sorpresas!!!!!!!!!!!!!! 

Por certo, pintáronnos a aula e quedou moi ben. Como agora xa non podemos pegar nada nas paredes, Manuel colgounos uns cordeis e nos toca decorar a clase para que quede máis xeitosa. Xa vos poñerei fotos. Tócalles a el@s currar e facer a aula súa. 

 

martes, 11 de enero de 2022

MARTES



En Lingua comezamos coa participación en asamblea da xente que non participou onte ou das que querían aportar algo máis. Máis tarde repasamos as normas de ortografía da Ruleta Ortográfica. Despois fixemos un Ditado sacado do novo libro de Lingua. Por se queredes practicar... Nun ditado temos que fixarnos en DOUS PROCESOS: O deletreo e contar o número de palabras dunha oración. Facer ditados non é moi divertido pero si podedes deletrear moitas palabras mentras ledes con el@s. Tamén é interesante que lles preguntedes cantas palabras ten tal ou cal oración. Tamén podedes facelo no momento lector. O ditado o autocorrexiron e me foron deletreando entre tod@s cada palabra. Comezamos o tema novo do libro tendo como tema da lectura as vacinas. Que apropiado!!!! Repasamos o que xa vimos o ano pasado e ...falamos do tema do Covid, PCR, test de antígenos, contaxios... Que importante é falar entre tod@s de diferentes temas... 

No recreo poideron ir á biblioteca e coller outro libro e poñer o selo correspondente no seu carné. cambiamos de zona: Zona 6: Parque de xogos, randeeiras,... Na nosa bolsa do patio teñen balón... Así partido que fixeron...
En Ciencias Sociais comezamos o Tema 3. As diferentes paisaxes. Neste segundo trimestre aprenderemos aos poucos a estudar/facer esquemas. Hoxe fixemos o primeiro. E un repaso do curso pasado pero faremos fincapé en certos contidos para que non os esquezan...

En Mates estamos repasando estos días los contenidos del primer trimestre. Florente nos puso una simetría y después repasamos sumas y restas ( ayer les salió bien a 6 personas. Hoy a 8. Vamos mejorando), ordenar de menor a mayor, escribir con letra 4 números,...

 

lunes, 10 de enero de 2022

TRIMESTRE NOVO E MOITOS CAMBIOS

O primeiro de todo foi saudarnos, por suposto e de seguido xa nos puxemos nos novos sitios! Para todo este trimestre! Haberá novos retos para uns e para outras, estar sentado ao lado de tal ou cal... E permanecer atent@... Seguro que superan a proba!!!
Fixemos dúas asambleas y aínda quedou algunha ser falar. Mañá terán outra oportunidade. Buuuuuuuuuuuuffff falamos de tantas cousas: Reis, Papá Noel, que se escoitaron a un ou a os outros... Que se levantou pola noite a facer pis pero sen facer ruido por se os vía... Regalos, pelis, avós, ceas,...
Teo foi o primeiro profe do ano e nos puxo unha simetría. Esta semana tod@s estarán a proba porque a semana que ven algúns poderán pasar xa a boli. Terei que ver a orde e presentación nestes primeiros días de xaneiro para comprobar a evolución... Despois púxenlles unha suma e un resta levando para ver como viñan e só 6 alumn@s fixeron as dúas operacións ben... Así que xa tendes a primeira tarefa do trimestre. Repasar sumas e restas. O erro máis frecuente: Na resta levando, cando o número de arriba era máis pequeno que o  de abaixo non lle puxeron un 1 para "axudalo" e restaron como se fose sen levar.

Houbo tamén moito tempo para xogar en parellas... Hoxe tiveron bastante éxito os puzzles...


 Mañá comezaremos xa cós libros e libretas collendo ritmo aos poucos... Neste trimestre estudaremos animais e prantas: Tamén aproveitaremos a robótica para achegarnos a eles, os xogos de pistas, máis descripcións, Minimalarios, Faremos máis concursos de chistes, estudaremos os aumentativos e diminutivos, os nomes individuais e colectivos, onomatopeas, as noticias e faremos de reporteiros, faremos concursos,... Moito de moito!!!!!!!!! Que saiban falar en público e escoitar. Que continúen a mellorar a velocidade e comprensión lectora,... Continuaremos avanzando en mates cara o 999: escribindo con letra os números, descompoñendo, compoñendo, ordeando, sumando, restando, aproximarnos ao concepto da multiplicación (non as táboas) moitas veces para que o teñan claro,...