lunes, 16 de marzo de 2020

UN EJEMPLO TIPO DE LO QUE PODRÍA SER EL TRABAJO DE MATE


PAUTAS GENERALES

ACORDAROS DE COMENZAR SIEMPRE PEGADITO A LA IZQUIERDA. Y NO IRSE TORCIENDO A MEDIDA QUE BAJAMOS EN LA HOJA.
CUANDO HAGÁIS SUMAS O RESTAS DEJAD ENTRE CADA NÚMERO UN CUADRADO EN BLANCO PARA QUE SE ENTIENDA MEJOR Y NO OS CONFUNDÁIS AL CALCULAR. 



¿QUÉ PODRÍAIS HACER PARA MAÑANA/PASADO,...? 


Descomponer los siguientes números:

378

34

578


Escribir los números ordinales hasta el 10º:

1º Primero,...

Coloca y calcula:

278 + 325 = 

Ni mucho menos es necesario que sea para mañana. En la medida de vuestras posibilidades hacedlos antes o después. Seguiré poniendo tareas pero cada un@ se puede enganchar en el post/entrada de ese día. No hace falta que se recuperen trabajos atrasados ni nada por el estilo. Saludos. 

¡500 VISITAS TUVIMOS HOY! ASÍ ESTAREMOS UN POQUITO MÁS CERCA.

LO QUE ENTRA EN MATES PARA EL SEGUNDO TRIMESTRE



Rescatamos un post de principios de trimestre. Aquí veis lo que tiene importancia de cara a estos meses. A partir de estas líneas podréis sacar muchas opciones para trabajar en casa. De todas formas mi idea es ir poniendo trabajo de forma diaria como si estuviese en el aula para la clase de mate. Siempre tendréis dos opciones:
1) Haced los ejercicios/actividades que vosotr@s veáis convenientes. Porque recordad que las tareas que os mandamos son opcionales, nunca obligatorias y no podremos avanzar en materia. Por eso no os preocupéis los que no llevasteis los libros. 
2) Ir haciendo lo que yo proponga. Y aquí volvemos a tener dos opciones:
      A) Lo corrigen papi y/o mami.
      B) Me mandáis fotos con el móvil a mi correo electrónico de vuestras tareas y yo encantado os las corrijo y voy destacando lo que hicisteis bien y en lo hay que mejorar. 

Mi idea es continuar los trabajos en las libretas pequeñas de mate del cole. Así parece que no estamos tan lejos. Es importante seguir creando un vínculo con el exterior y sabed que estamos no tan lejos. A un clic. Mucha fuerza y ánimo. Os echamos de menos.

También podéis poner algún comentario en la zona de los post/entradas para que vuestros amigos y compañeros lo lean. Seguro que nos vendrá bien a tod@s. 

Hasta muy prontito 




Le, escribe e ordena números ata o 999.
Realiza series ascendentes e descendentes.
Descompón e compón números naturais.
Identifica pares e impares.
Realiza cálculos  de suma e resta na resolución de problemas.
Coñece e utiliza o quilómetro, o metro e o centímetro como unidades de medida de lonxitude.
Coñece e utliza o quilo, medio quilo e o cuarto quilo como unidades de medida de peso.
Coñece e utiliza o litro, medio litro e cuarto litro como unidades de medida de capacidade.
Resolve problemas sinxelos de medida.
Utiliza os números ordinais en contextos reais.
Identifica o valor de posición das cifras en situacións e contextos reais.
Coñece os diferentes tipos de polígonos en obxectos do entorno inmediato.

Destacados os que teñen unha importancia maior.

¡MUY BUEN TRABAJO CHIC@S! HOY YA LLEVAMOS 245 VISITAS!

SE NOTA QUE ESTO FUNCIONA. GENIAL. SEGUID EN CONTACTO

QUE BEN,... XA NOS ESTADES A ENVIAR MENSAXES AOS MAILS!!!!!!!! ANIMÁDEVOS!!!!!!!!!!

INGLÉS

La profe de inglés, Natalia, nos envía esta recomendación para 2º:
Repasar los números hasta el 100 oral y escrito.Y disfrutar de vídeos y películas en inglés.

NOTA INFORMATIVA. LINGUAS.

Bo día a todxs!
Se fose uns luns coma todos, entraría na aula e vos diría....

Hola don Pepito...!!
Pero este  non é un luns calquera , e temos que aclarar moitas cousas .Imos comezar:
A PRIMEIRA: Non estamos de vacacións, pero os coles están pechados.
A SEGUNDA: Non imos adiantar materia, porque o curso e as actividades educativas están suspendidas.
A TERCEIRA: O material e as actividades que anotemos no blog e na aula virtual son orientativas, non obligatorias.
Estes días tan especiáis,  os profes queremos ser unha axuda para as familias, e dar a posibilidade de realizar na casa unha serie de tarefas que axuden a manter a rutina, pero esta rutina non ten que ser moi estricta.

Antes de comezar a mandarvos actividades específicas, eu vos diría que...

1. Comecedes un libro, e si ese non vos gusta, collades outro, e outro... cada un de nos ten que encontrar o que de verdade lle guste, pero eso leva tempo. E agora xusto temos moito tempo... 
2. Escribades un diario: nunha libreta das que hai pola casa, anotar unhas poucas liñas todos os días, eu o estou facendo tamén, me axuda a ordenar os pensamentos.
3. Facede pausas para estar xuntos, coa vosa familia. Falade moito cos que tedes arredor, contar cómo estades, expresar os vosos sentimentos e emocións...
(tampouco vai ser grave que vexades a tele máis do habitual... pero ollo, as pantallas non deben ocupar toooodo o tempo).
Bueeeeno, vaia rollo que vos calcei...eu para hoxe vos propoño estas actividades concretas:

PARA L.G.
Exercicio 1º.
1. Anota o abecedario en galego en forma de listaxe, é dicir , en vertical.
2. Busca dous  nomes ou substantivos que comecen por cada letra e anótaas ao lado da letra.Poden ser de obxectos que teñas arredor.Valen nomes propios tamén, pero recorda como tes que escribilos.
Exercicio 2º.
1.Relata ,en galego , algunha cousa interesante dete fin de semana pasado, como se estivéramos na aula.Se viches algunha peli que te gustara, recoméndaa e ponlle unha valoración do un ao dez.
PARA L.C.
 1.-Mira este enlace, es un vídeo de la biblioteca Ágora de A Coruña.
http://www.tiching.com/769518
2.-Responde a estas preguntas en una libreta o folio:
-¿Qué se ve en las imágenes?¿hay muchos libros? ¿es más grande o más pequeña que la biblioteca de nuestro cole?
-¿Qué más actividades se pueden hacer en la biblioteca aparte de coger libros o leerlo allí? ¿Qué actividades ves que se hacen en este vídeo?

Ata mañá.

domingo, 15 de marzo de 2020

BENVID@S Á AULA VIRTUAL.




Agora máis que nunca Aula Virtual. Benvid@s de novo ao blogue que nestas datas vai ter moita relevancia. 
Son moitas as preguntas que temos tod@s nas nosas cabezas. Seguro. Aquí estaremos en todo o tempo que dure esta situación tan atípica, os titores para apoiarvos/ axudarvos/ acompañarvos,... Vaia por delante os nosos correos de contacto:

 Edelmiro.             efer70@gmail.com

Pura.                      katangapura@gmail.com

Jacobo.                  jacoboperez1976@gmail.com

Servirán para contactar con vós de xeito máis personalizado. Para: que nos consultedes dúbidas,  mandarvos exercicios/actividades de reforzo ou ampliación,  que os nenos e nenas de 2º nos manden saúdos que os botaremos de menos,  para que nos enviedes quen queira os traballos dos rapaces e así avalialos,... En definitiva, para que a distancia que nos separa non se note tanto e poidamos ter un contacto fluído, no posible. 
Falando entre nós decidimos repartirnos as áreas/asignaturas pensando en que os dous cursos traballemos os mesmos contidos, non repitamos tarefas, ser máis áxiles na busca de información/actividades,...

Edelmiro.              Ciencias.

Pura.                      Linguas.

Jacobo.                  Matemáticas. 

Así que calqueira nena de 2º A poderá/deberá preguntarlle a Jacobo unha dúbida de matemáticas e calqueira neno de2ºB poderá/deberá preguntarlle a Pura unha dubida de Lingua. 
A partir de mañá luns comezaremos a poñer xa as actividades, páxinas web, enlaces,... que atopamos que poden ser de interese para continuar o traballo que tiñamos nas aulas. 


Bicos mil. Ánimo, forza a apertas para tod@s. 

Collede impulso que comezamos...


segundomola.blogspot.com 

viernes, 13 de marzo de 2020

NOTA INFORMATIVA

Queridas familias:
Estamos no  cole pensando como facer para enviarvos material de traballo para estas semanas, e decidindo cal vai  ser a canle  máis apropiada.
O luns podedes  vir a recoller os libros, e  esperamos ter decidido xa nese momento cal vai ser o plan de traballo.
Ata ese momento, queremos transmitir unha mensaxe de   calma e a recomendación de  tomar esta crise como un momento especial e difícil, pero do  que sempre poden sair cousas positivas.
Queremos mandarvos desde aquí    moito ánimo para todos.
Bicos e apertas virtuáis.
Edel, Jacobo e Pura

jueves, 12 de marzo de 2020

8 M DÍA DA MULLER. CELEBRÁMOLO HOXE

Os nenos e nenas maiores do colexio ( Equipo de Saudador@s) organizaron un día moi especial. Falaron de Igualdade, Inclusión, Visibilización,...  E dalgunhas das mulleres importantes da Historia da humanidade. Tamén nos animaron a bailar e cantar. Unha festa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Aínda que se nos ve moi tranquiliños, bailar, bailamos,...