¿QUÉ NÚMERO HA ESCRITO/PUESTO?
lunes, 23 de marzo de 2020
VÍDEO ILUSTRATIVO DE CÓMO LAVARSE BIEN LAS MANOS
SEGURO QUE YA VISTEIS MUCHOS PARECIDOS. UNO MÁS. SALUDOS.
CIENCIAS
Ola!
Primeira semana superada, sodes unhas campioas e uns campións!!!!!!!!!!!!!
Hoxe volvemos a traballar sobre as paisaxes, nos videos recordaremos elementos naturais e artificias que vimos de cada unha delas. Despois facede as actividades do enlace.
Video: Paisaxes de montaña
Video: Paisaxes de chaira
Video: Paisaxes de costa
Actividades
Veña, ánimo!
Primeira semana superada, sodes unhas campioas e uns campións!!!!!!!!!!!!!
Hoxe volvemos a traballar sobre as paisaxes, nos videos recordaremos elementos naturais e artificias que vimos de cada unha delas. Despois facede as actividades do enlace.
Video: Paisaxes de montaña
Video: Paisaxes de chaira
Video: Paisaxes de costa
Actividades
Veña, ánimo!
O SUXEITO E O PREDICADO/ESCRIBE UNA CARTA-MAIL/TERMÓMETRO DE LAS EMOCIONES
BO DÍA A TODXS!
Hoxe en L.G. imos repasar as partes fundamentáis dunha oración: o suxeito e o predicado.
Para lembrar como distinguilos, tedes que ir a este enlace:http://www.tiching.com/732320. Aquí tedes un pdf que o explica.
A continuación, vos propoño a seguinte actividade:
1. Separa cinco obxectos que teñas arredor;van a ser os suxeitos.Escribe os seus nomes.
2. Busca un verbo para cada obxecto; anótao co obxecto anterior.
3. Escribe máis palabras para formar unha oración completa.
4. Agora , suliña o suxeito e o predicado.
Para L.C., os propongo escribir una carta: esto era muy habitual cuando yo tenía siete u ocho años, ya que no había Internet, y era muuuy emocionante esperar una carta de una amiga que vivía en Andalucía, o de tu abuela de A Rúa, o de tu primo que vivía en Madrid y contestaba siempre.
Pero antes tenías que escribir tú...
Las cartas tenían estas partes muy diferenciadas:
-Arriba: lugar y fecha.
-A continuación: saludo.
-Ahora se escribían las noticias que querías contar: lo que te había pasado, lo que querías hacer, las historias que te habían pasado ...
-Cuando ya contaras muchas cosas, te despedías.
-Y por último, firmabas. Con una rúbrica bien chula.
(OJO A LAS MAYÚSCULAS Y MINÚSCULAS)
Vale, pues ahora quiero una carta vuestra, que no será una carta porque hay Internet, pero tiene que tener las partes que os he anotado, y me las vais a enviar a la dirección de gmail.
¡Las espero con emoción e impaciencia, igualito que cuando tenía ocho años!
Los lunes tenemos educación en valores, y hoy os propongo construir un termómetro emocional. Sería algo parecido a esto:
Podéis hacerlo con lo que tengáis en casa: cartulinas, goma eva, o papel y colores. Pero lo vamos a seguir utilizando a diario, es muy chulo saber qué emoción siento en mí cada día, o varias veces al día. Te animo a que lo tengas en un lugar cómodo y visible.
Al lado de cada emoticono escribiréis la emoción: contentísimx, un poco preocupadx, enfadadx, muy enfadadx, supermegaenfadadísimx.
El miércoles os daré más información sobre el uso del termómetro emocional.
Besiños a todxs. Hasta mañana.
Pura
domingo, 22 de marzo de 2020
UNHA DAS RECEITAS FEITAS ESTA FIN DE SEMANA
BOÍSIMA E SAUDABLE.
QUEN QUEIRA A RECEITA QUE O POÑA EN "COMENTARIOS" NESTE POST E POÑERÉMOLA ENCANTADOS.
sábado, 21 de marzo de 2020
viernes, 20 de marzo de 2020
SUXERENCIA PARA A FIN DE SEMANA
Pura, Edel e Jacobo falamos de facer unha actividade conxunta para este fin de semana. Algo en que poidades traballar linguas, mates e ciencias. Pois ahí vai...
UNHA RECEITA
Podedes escribila na libreta e mandárnola e dicirnos se foi difícil, se che gusta tomala,... Pode ser un entrante, prato principal, postre,... (LINGUA)
Podedes fixarvos nas cantidades que poñedes e descompoñelas. Por exemplo: 150 gr de fariña: 1C+5D... Tamén podedes escribir ese número con letra. Se tendes varias cantidades podedes ordenalas de maior a menor ou ao revés. Ou podedes facer unha suma ou resta desas cantidades. 150 +150= ... Calquiera actividade que se vos ocorra ben feita está. (MATE)
E podedes dicir se é un prato saudable ou non. Se poderiamolo tomar todos os días ou de cando en vez. Podedes introducilo nun menú. (CIENCIAS)
SAÚDOS, MOITOS BICOS, ÁNIMO E FORZA.
BANCO DE ACTIVIDADES PARA NENOS E NENAS DE 2º
https://drive.google.com/file/d/160XfQMc7wZGBS_3tXm1KzrBHX7GzyMKo/view?usp=sharing
UNHA NAI-PROFE NOS FAI ESTAS SUXESTIÓNS. PENSAMOS QUE SON MOI INTERESANTES. APROVEITÁDEAS.
GRAZAS MAVI
CIENCIAS
Ola,
Atréveste a debuxar un menú saudable completo🍵🍝🍗🍒 Veña, imos a elo!!!
No enlace tes uns pratos baleiros nos que podes facelo. Non fai falla que o imprimas, podes debuxalo nunha libreta ou folio. No video tes información que che pode axudar.
Video: dieta saudable
Debuxa un menú saudable
Ánimo!!!💪
Atréveste a debuxar un menú saudable completo🍵🍝🍗🍒 Veña, imos a elo!!!
No enlace tes uns pratos baleiros nos que podes facelo. Non fai falla que o imprimas, podes debuxalo nunha libreta ou folio. No video tes información que che pode axudar.
Video: dieta saudable
Debuxa un menú saudable
Ánimo!!!💪
Algo ligerito...
-POR SU CASA YO PASÉ!
Buenos días!
Ayer me llegaron al correo unos arco iris preciosos, estoy muuuy contenta de vuestro esfuerzo, y el de vuestras familias, que ayudan a enviar, sacar fotos...
Creo que en el curso de segundo hay "mentes privilegiadas".
Y como se aproxima el fin de semana, algo ligerito: en esta dirección podréis encontrar actividades para repasar la ortografía, esta vez sin escribir, solo siguiendo las instrucciones que os van marcando.
http://juegosinfantiles.bosquedefantasias.com/lengua-literatura/ortografia.
Y para reíros muuucho, recordad el corto que vimos en clase de Educación en valores, sobre el valor del amor, en el que un pulpo enamorado...
Podéis buscar en youtube así: oktapodi, el pulpo enamorado.
Hasta mañana!
Buenos días!
Ayer me llegaron al correo unos arco iris preciosos, estoy muuuy contenta de vuestro esfuerzo, y el de vuestras familias, que ayudan a enviar, sacar fotos...
Creo que en el curso de segundo hay "mentes privilegiadas".
Y como se aproxima el fin de semana, algo ligerito: en esta dirección podréis encontrar actividades para repasar la ortografía, esta vez sin escribir, solo siguiendo las instrucciones que os van marcando.
http://juegosinfantiles.bosquedefantasias.com/lengua-literatura/ortografia.
Y para reíros muuucho, recordad el corto que vimos en clase de Educación en valores, sobre el valor del amor, en el que un pulpo enamorado...
Podéis buscar en youtube así: oktapodi, el pulpo enamorado.
Hasta mañana!
Suscribirse a:
Comentarios (Atom)



