Ola!!!
Recordades o ben que o pasamos facendo aquel percorrido de seguridade vial coas bicis no pavillón🚴?
Hoxe actividades para repasar as partes da rúa que temos que ter en conta como peóns🚶, para recordar que significan algúns sinais de tráfico🚫🚳🚦...
Actividades: seguridade vial
Veña, ánimo!!!💪
martes, 21 de abril de 2020
MATES PARA MARTES 21-4-2.020
1) CALCULA:
238 347 456 678
+445 -295 -567 +222
HACE POCO VIMOS LO QUE ERA LA APROXIMACIÓN A UN NÚMERO. VAMOS A VER CÓMO SE NOS DA.
2) APROXIMA A LA CENTENA MÁS PRÓXIMA.
238 347 456 678
+445 -295 -567 +222
HACE POCO VIMOS LO QUE ERA LA APROXIMACIÓN A UN NÚMERO. VAMOS A VER CÓMO SE NOS DA.
2) APROXIMA A LA CENTENA MÁS PRÓXIMA.
PRIMERO HABRÁ QUE VER QUÉ NÚMERO OCUPA EL LUGAR DE LA CENTENA. DESPUÉS HABRÁ QUE VER SI LOS NÚMEROS DE LAS DECENAS Y UNIDADES ESTÁN MÁS CERCA DE LA CENTENA MÁS GRANDE/SUPERIOR O MÁS PEQUEÑA/INFERIOR.
POR EJEMPLO: 200 235 300 ¿235 está más cerca del 200 o del 300?
Respuesta correcta: del 200
AHORA HAZ TÚ SOL@. RODEA O MARCA LA CENTENA MÁS PRÓXIMA A LOS NÚMEROS DESTACADOS EN NEGRITA:
200 240 300 100 123 200
400 499 500 800 750 700
3) CLASIFICA EN PARES E IMPARES:
LOS NÚMEROS QUE ACABAN (UNIDADES) EN 1,3,5,7,9 SON...
234, 34, 200, 39, 93, 123, 321, 232, 500, 1, 999,
4) PROBLEMAS QUINZET
Si tenemos cuatro naranjas... ¿Cuántas medias naranjas tenemos?
SI LO DIBUJAMOS ES MUCHO MÁS FÁCIL
lunes, 20 de abril de 2020
CORDAS
Bea Calvo, profe de Relixión, suxire que vexades o corto "Cordas" e que fagades un debuxo do mesmo.
O TARRO DA CALMA / Interrogacións, exclamacións e guións
¿Y vió usted a mi abuela?
¡Buenos días, segundo de Educación Primaria !
Hoy os envío este enlace de una actividad chulísima diseñada por los profes del Departamento de Orientación (DO) de nuestro cole.
Podéis hacer el tarro de la calma, y además escribir las instrucciones para construírlo.
https://orientaseoane.wordpress.com/2020/04/15/toda-ed-primaria-escribo-como-se-fai-o-tarro-da-calma/
E agora, tedes que puntuar este texto, xa que está imposible de entender.
Tedes que utilizar guións , xa que é un diálogo, exclamacións e algunha interrogación (-, ¡, ?):
Toma, Berta, este debuxo é para tí, debuxeite un gato amarelo.
Grazas Pedro .
Podes ensiñarllo a túa irmá, por favor
Vale
E logo o vas colgar da túa porta para que o vexan todos
De acordo
CIENCIAS
Ola!!!
Seguimos repasando, hoxe volvemos a traballar os tipos de localidades que estudamos. Recordades como son as casas das aldeas e as rúas das cidades...
Actividade online: tipos de localidades as cinco primeiras pantallas son informativas despois comeza o xogo.
Actividade online: as localidades (Sigüeiro é unha vila 😉)
Actividad online: tipos de localidades tes que seleccionar catro respostas para cada tipo de localidade: aldea, vila e cidade.
Veña, ánimo!!!💪
Seguimos repasando, hoxe volvemos a traballar os tipos de localidades que estudamos. Recordades como son as casas das aldeas e as rúas das cidades...
Actividade online: tipos de localidades as cinco primeiras pantallas son informativas despois comeza o xogo.
Actividade online: as localidades (Sigüeiro é unha vila 😉)
Actividad online: tipos de localidades tes que seleccionar catro respostas para cada tipo de localidade: aldea, vila e cidade.
Veña, ánimo!!!💪
domingo, 19 de abril de 2020
MATES PARA EL 20/4/2.020
Vaya por delante una de las webs tops educativas para jugar con los peques en casa. Ya enlaza directamente con el área de mates.
https://www.mundoprimaria.com/juegos-educativos/juegos-matematicas
VAMOS A REPASAR LOS CUERPOS GEOMÉTRICOS QUE LOS TENEMOS UN POCO OLVIDADOS... EN SEGUNDO HABÍAMOS VISTO 5. EL CILINDRO, EL CONO, LA PIRÁMIDE, LA ESFERA Y EL PRISMA.
EMPECEMOS POR EL PRINCIPIO UN CUERPO GEOMÉTRICO ES UNA FIGURA GEOMÉTRICA QUE TIENE LARGO (O FONDO), ANCHO Y ALTO.
1) COPIAMOS LA DEFINICIÓN DE CUERPO GEOMÉTRICO QUE ACABÁIS DE LEER. LA QUE ESTÁ EN NEGRO MÁS OSCURO. Y APRÉNDELA. ACORDAROS CUANDO ES COPIA, CERO ERRORES.
2) VAMOS A DIBUJAR EN LA LIBRETA ESTOS CINCO CUERPOS GEOMÉTRICOS. Y LE PONEMOS SU NOMBRE.
(PUEDES USAR REGLA O ALGÚN CÍRCULO/OBJETO COMO EL QUE USAS PARA HACER LOS RELOJES)
3) EN EL PRISMA QUE DIBUJASTE ESCRIBE CUÁNTOS CUADRADITOS TIENE DE ALTO, DE ANCHO Y DE FONDO(LARGO)
4) ESCRIBE Y RESUELVE UNA SUMA QUE SU RESULTADO SEA 100 QUE NO SE PUEDA EMPLEAR UN NÚMERO MAYOR A 50 Y QUE NO HAYA NINGÚN 2, NI 3. ¿ES POSIBLE? HAZLO SOL@ QUE PENSANDO ES MUY FÁCIL. PRUEBA SIN MIEDO. YA SABES, LEE EL ENUNCIADO PASO A PASO Y POCO A POCO...
sábado, 18 de abril de 2020
Suscribirse a:
Comentarios (Atom)




