lunes, 16 de diciembre de 2019

viernes, 13 de diciembre de 2019

MÁIS COUSIÑAS

Chloe e a súa familia fixo un mel máxico para estar forte por dentro: con auga, mel , limón, romero, tomillo, xenxibre, cúrcuma,... Non sei se puxen todo,... Escribo de memoria....
Palabras con H. Última actualización ... Xa nos quedarán poucas por poñer...

Estamos a mellorar moito nas descripcións. Hoxe tocou dun cervo. Xa saben como teñen que comezar, non é desexable repetir moitas veces unha palabra: ten manchas, ten cornos,... Hai que variar de verbo,... Hai que intentar facer oracións algo máis longas pero en xeral, para estar en segundo, os obxectivos están conseguidos. Describiremos tamén obxectos, persoas,... 
Tamén decoramos a clase. Graciñas por traer o necesario para facelo.
Aquí está o mural de todo o que estamos aprendendo sobre o mel... Xenial!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

EXPUXERON MOITOS TRABALLOS DOS MENÚS E DO MEL.

Estamos aprendendo moiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiito sobre o mel. Como se elabora, as súas propiedades nutricionais, terapéuticas, medicinais,..., mitos,... Tipos de abellas,... E aínda nos quedan moitos traballiños... Bo traballo rapaces e rapazas!!!!!!!!!!!! 







QUE BEN O PASAMOS E CANTO APRENDIMOS!!!!!!!!!!!!!!!!!

Grazas por traer tanta froita: Laranxa, mandarina, limón, lima, pomelo, piña, pera e mazás. Foi toda unha experiencia!!!!!!!!!!!!! Fixemos unhas catas a cegas dunha froita e de dúas. Algúns acertaron. Perderon prexuizos, algunha nena que non lle gustaba a froita, despois de probala dixo que non estaba tan mal. O zume estrela foi o de lima-limón que picaba moito. Algúns que pensaban que ían a tomalo como se nada, non puideron con el, mentres outr@s tomárono dun sorbo. Un neno dixo: "hai que tomar zume todos os días". E así foi pasando a mañá de onte e de hoxe. Creo que a experiencia foi moi positiva e lles chegou moi fondo. Recordarana por moito tempo.  

lunes, 9 de diciembre de 2019

ADORNOS NADAL



Estamos a facer un adorno para unha árbore que teremos no cole. Despois poderán levala para casa. Así adornará tamén as vosas casas. Non son pantasmas!!!!!!!!!!!!!!! Son renos, jajajajajaj!!!!!! Tamén aproveitamos para comer algúns cacahuetes,... Xa de paso...

HOXE TOCOULLES A NOA, SUEVIA E JAKOB. BO TRABALLO!!!!!!!!!!!

Fixeron uns menús de almorzo, xantar, merenda e cea. Bastante saudables. Léronno en voz alta e despois amosaron os seus traballos aos seus compañeir@s. 
Aprendimos algunhas propiedades do mel, mitos, como se elabora/fabrica, tipos,... Aínda nos queda profundizar algo máis no proceso da súa transformación do néctar ao mel. Onde o fan,... partes do corpo, lugar da colmea,... Seguro que cando tod@s expoñan o seu traballo nos quedará mooooiiii claro. Graciñas polos traballos!!!!! Mauro que tamén sae na foto trouxo unhas galletas de mel ben ricas e crocantes!!!!!!!!!!! Graciñas. Xa tendes ahí a receita e copiárona na libreta grande de xeito ordenado. 

HOXE SERÁ UN DÍA QUE APRENDEREMOS MOITO SOBRE O MEL.

Graciñas.

miércoles, 4 de diciembre de 2019

NÚMEROS ORDINALES Y GÉNERO.

Haced el experimento en casa. En clase estamos aprendiendo los números ordinales hasta el vigésimo. Esparcimos unos posits en el suelo con un número ordinal. Los niños y niñas tenían que coger un papel y después ponerse en orden según el que tuviesen. El caso es que éramos doce, más menos la mitad niños, la mitad niñas y... tod@s dijeron su posición en masculino: Primero, segundo, tercero, cuarto, quinto, sexto, séptimo, octavo, noveno, décimo, undécimo y duodécimo. Da que pensar, ¿no? Les dije que si eran niñas tenían que decir su puesto en femenino. ¿Se acordarán si pasan unos días/semanas? En clase lo volveré a hacer. Probad en casa. 

martes, 3 de diciembre de 2019