Hola don Pepito!
Hoxe para Lingua Galega propoño que corrixades este horrible texto que vou redactar.Suliñade primeiro as palabras que estean mal escritas, e logo escribide de novo o texto correctamente.Lembra que tes que usar as maiúsculas:
-Despois dun punto.
-Nos nomes propios.
-Aocomezo dun escrito.
TEXTO HORROROSO E MAL ESCRIBIDO:
oprimeiro dia de estar na casa todos estabamos moi ledos.
os profes de segundo mandabanos traballo a traves do blogue e nos devolvíamolo despois de facelo na casa.
preparamos a comida axudándonos entre todos, e logo de recoyer a cociña vuscamos unha pelicula chula para ber xuntos.a profe pura vai pedir que a baloremos así ke eu xa teño pensado darye un cinco, por que justoume moi pouco.
Para Lengua Castellana, te propongo que leas esta poesía y luego contestes las preguntas:
Mi morena
Tiene mi morena
tan chiquita boca
que apenas le caben
dos platos de sopa,
cuarenta pepinos,
diez mil calabazas,
y en serio les digo :
un montón de pasas.
A la pobre chica
le dio la viruela,
calentura mala
y dolor de muelas.
El doctor le dio
la zarzaparrilla,
jarabe de piña,
té de manzanilla.
Tirita por delante,
tirita por detrás.
Adiós que me voy
y no vuelvo más.
Mª Elena Walsh
1-¿Crees de verdad que la niña tiene la boca pequeña?
2-¿Qué remedios le dio el doctor para curarla?
3-Haz un dibujo con el tema de esta poesía.
martes, 17 de marzo de 2020
CIENCIAS
Olaaa familias!
No arquivo adxunto tedes unhas actividades sobre as paisaxes, picade onde pon ACTIVIDADES. Non tedes porque imprimir o documento, podedes facelo nun folio ou libreta que teñades por casa, escribindo soamente as respostas. Antes podedes ollar o VIDEO.
Saudiños e ánimo!
ACTIVIDADES
VIDEO
No arquivo adxunto tedes unhas actividades sobre as paisaxes, picade onde pon ACTIVIDADES. Non tedes porque imprimir o documento, podedes facelo nun folio ou libreta que teñades por casa, escribindo soamente as respostas. Antes podedes ollar o VIDEO.
Saudiños e ánimo!
ACTIVIDADES
VIDEO
lunes, 16 de marzo de 2020
UN EJEMPLO TIPO DE LO QUE PODRÍA SER EL TRABAJO DE MATE
PAUTAS GENERALES
ACORDAROS DE COMENZAR SIEMPRE PEGADITO A LA IZQUIERDA. Y NO IRSE TORCIENDO A MEDIDA QUE BAJAMOS EN LA HOJA.
CUANDO HAGÁIS SUMAS O RESTAS DEJAD ENTRE CADA NÚMERO UN CUADRADO EN BLANCO PARA QUE SE ENTIENDA MEJOR Y NO OS CONFUNDÁIS AL CALCULAR.
¿QUÉ PODRÍAIS HACER PARA MAÑANA/PASADO,...?
Descomponer los siguientes números:
378
34
578
Escribir los números ordinales hasta el 10º:
1º Primero,...
Coloca y calcula:
278 + 325 =
Ni mucho menos es necesario que sea para mañana. En la medida de vuestras posibilidades hacedlos antes o después. Seguiré poniendo tareas pero cada un@ se puede enganchar en el post/entrada de ese día. No hace falta que se recuperen trabajos atrasados ni nada por el estilo. Saludos.
LO QUE ENTRA EN MATES PARA EL SEGUNDO TRIMESTRE
Rescatamos un post de principios de trimestre. Aquí veis lo que tiene importancia de cara a estos meses. A partir de estas líneas podréis sacar muchas opciones para trabajar en casa. De todas formas mi idea es ir poniendo trabajo de forma diaria como si estuviese en el aula para la clase de mate. Siempre tendréis dos opciones:
1) Haced los ejercicios/actividades que vosotr@s veáis convenientes. Porque recordad que las tareas que os mandamos son opcionales, nunca obligatorias y no podremos avanzar en materia. Por eso no os preocupéis los que no llevasteis los libros.
2) Ir haciendo lo que yo proponga. Y aquí volvemos a tener dos opciones:
A) Lo corrigen papi y/o mami.
B) Me mandáis fotos con el móvil a mi correo electrónico de vuestras tareas y yo encantado os las corrijo y voy destacando lo que hicisteis bien y en lo hay que mejorar.
Mi idea es continuar los trabajos en las libretas pequeñas de mate del cole. Así parece que no estamos tan lejos. Es importante seguir creando un vínculo con el exterior y sabed que estamos no tan lejos. A un clic. Mucha fuerza y ánimo. Os echamos de menos.
También podéis poner algún comentario en la zona de los post/entradas para que vuestros amigos y compañeros lo lean. Seguro que nos vendrá bien a tod@s.
Hasta muy prontito
Le, escribe e ordena números ata o 999.
Realiza series ascendentes e descendentes.
Descompón e compón números naturais.
Identifica pares e impares.
Realiza cálculos de suma e resta na resolución de problemas.
Coñece e utiliza o quilómetro, o metro e o centímetro como unidades de medida de lonxitude.
Coñece e utliza o quilo, medio quilo e o cuarto quilo como unidades de medida de peso.
Coñece e utiliza o litro, medio litro e cuarto litro como unidades de medida de capacidade.
Resolve problemas sinxelos de medida.
Utiliza os números ordinais en contextos reais.
Identifica o valor de posición das cifras en situacións e contextos reais.
Coñece os diferentes tipos de polígonos en obxectos do entorno inmediato.
Destacados os que teñen unha importancia maior.
¡MUY BUEN TRABAJO CHIC@S! HOY YA LLEVAMOS 245 VISITAS!
SE NOTA QUE ESTO FUNCIONA. GENIAL. SEGUID EN CONTACTO
INGLÉS
La profe de inglés, Natalia, nos envía esta recomendación para 2º:
Repasar los números hasta el 100 oral y escrito.Y disfrutar de vídeos y películas en inglés.
Repasar los números hasta el 100 oral y escrito.Y disfrutar de vídeos y películas en inglés.
NOTA INFORMATIVA. LINGUAS.
Bo día a todxs!
Se fose uns luns coma todos, entraría na aula e vos diría....
Hola don Pepito...!!
Pero este non é un luns calquera , e temos que aclarar moitas cousas .Imos comezar:
A PRIMEIRA: Non estamos de vacacións, pero os coles están pechados.
A SEGUNDA: Non imos adiantar materia, porque o curso e as actividades educativas están suspendidas.
A TERCEIRA: O material e as actividades que anotemos no blog e na aula virtual son orientativas, non obligatorias.
Estes días tan especiáis, os profes queremos ser unha axuda para as familias, e dar a posibilidade de realizar na casa unha serie de tarefas que axuden a manter a rutina, pero esta rutina non ten que ser moi estricta.
Antes de comezar a mandarvos actividades específicas, eu vos diría que...
1. Comecedes un libro, e si ese non vos gusta, collades outro, e outro... cada un de nos ten que encontrar o que de verdade lle guste, pero eso leva tempo. E agora xusto temos moito tempo...
2. Escribades un diario: nunha libreta das que hai pola casa, anotar unhas poucas liñas todos os días, eu o estou facendo tamén, me axuda a ordenar os pensamentos.
3. Facede pausas para estar xuntos, coa vosa familia. Falade moito cos que tedes arredor, contar cómo estades, expresar os vosos sentimentos e emocións...
(tampouco vai ser grave que vexades a tele máis do habitual... pero ollo, as pantallas non deben ocupar toooodo o tempo).
Bueeeeno, vaia rollo que vos calcei...eu para hoxe vos propoño estas actividades concretas:
PARA L.G.
Exercicio 1º.
1. Anota o abecedario en galego en forma de listaxe, é dicir , en vertical.
2. Busca dous nomes ou substantivos que comecen por cada letra e anótaas ao lado da letra.Poden ser de obxectos que teñas arredor.Valen nomes propios tamén, pero recorda como tes que escribilos.
Exercicio 2º.
1.Relata ,en galego , algunha cousa interesante dete fin de semana pasado, como se estivéramos na aula.Se viches algunha peli que te gustara, recoméndaa e ponlle unha valoración do un ao dez.
PARA L.C.
1.-Mira este enlace, es un vídeo de la biblioteca Ágora de A Coruña.
http://www.tiching.com/769518
2.-Responde a estas preguntas en una libreta o folio:
-¿Qué se ve en las imágenes?¿hay muchos libros? ¿es más grande o más pequeña que la biblioteca de nuestro cole?
-¿Qué más actividades se pueden hacer en la biblioteca aparte de coger libros o leerlo allí? ¿Qué actividades ves que se hacen en este vídeo?
Ata mañá.
Se fose uns luns coma todos, entraría na aula e vos diría....
Hola don Pepito...!!
Pero este non é un luns calquera , e temos que aclarar moitas cousas .Imos comezar:
A PRIMEIRA: Non estamos de vacacións, pero os coles están pechados.
A SEGUNDA: Non imos adiantar materia, porque o curso e as actividades educativas están suspendidas.
A TERCEIRA: O material e as actividades que anotemos no blog e na aula virtual son orientativas, non obligatorias.
Estes días tan especiáis, os profes queremos ser unha axuda para as familias, e dar a posibilidade de realizar na casa unha serie de tarefas que axuden a manter a rutina, pero esta rutina non ten que ser moi estricta.
Antes de comezar a mandarvos actividades específicas, eu vos diría que...
1. Comecedes un libro, e si ese non vos gusta, collades outro, e outro... cada un de nos ten que encontrar o que de verdade lle guste, pero eso leva tempo. E agora xusto temos moito tempo...
2. Escribades un diario: nunha libreta das que hai pola casa, anotar unhas poucas liñas todos os días, eu o estou facendo tamén, me axuda a ordenar os pensamentos.
3. Facede pausas para estar xuntos, coa vosa familia. Falade moito cos que tedes arredor, contar cómo estades, expresar os vosos sentimentos e emocións...
(tampouco vai ser grave que vexades a tele máis do habitual... pero ollo, as pantallas non deben ocupar toooodo o tempo).
Bueeeeno, vaia rollo que vos calcei...eu para hoxe vos propoño estas actividades concretas:
PARA L.G.
Exercicio 1º.
1. Anota o abecedario en galego en forma de listaxe, é dicir , en vertical.
2. Busca dous nomes ou substantivos que comecen por cada letra e anótaas ao lado da letra.Poden ser de obxectos que teñas arredor.Valen nomes propios tamén, pero recorda como tes que escribilos.
Exercicio 2º.
1.Relata ,en galego , algunha cousa interesante dete fin de semana pasado, como se estivéramos na aula.Se viches algunha peli que te gustara, recoméndaa e ponlle unha valoración do un ao dez.
PARA L.C.
1.-Mira este enlace, es un vídeo de la biblioteca Ágora de A Coruña.
http://www.tiching.com/769518
2.-Responde a estas preguntas en una libreta o folio:
-¿Qué se ve en las imágenes?¿hay muchos libros? ¿es más grande o más pequeña que la biblioteca de nuestro cole?
-¿Qué más actividades se pueden hacer en la biblioteca aparte de coger libros o leerlo allí? ¿Qué actividades ves que se hacen en este vídeo?
Ata mañá.
domingo, 15 de marzo de 2020
BENVID@S Á AULA VIRTUAL.
Agora máis que nunca Aula Virtual. Benvid@s de novo ao blogue que nestas datas vai ter moita relevancia.
Son moitas as preguntas que temos tod@s nas nosas cabezas. Seguro. Aquí estaremos en todo o tempo que dure esta situación tan atípica, os titores para apoiarvos/ axudarvos/ acompañarvos,... Vaia por delante os nosos correos de contacto:
Edelmiro. efer70@gmail.com
Pura. katangapura@gmail.com
Jacobo. jacoboperez1976@gmail.com
Servirán para contactar con vós de xeito máis personalizado. Para: que nos consultedes dúbidas, mandarvos exercicios/actividades de reforzo ou ampliación, que os nenos e nenas de 2º nos manden saúdos que os botaremos de menos, para que nos enviedes quen queira os traballos dos rapaces e así avalialos,... En definitiva, para que a distancia que nos separa non se note tanto e poidamos ter un contacto fluído, no posible.
Falando entre nós decidimos repartirnos as áreas/asignaturas pensando en que os dous cursos traballemos os mesmos contidos, non repitamos tarefas, ser máis áxiles na busca de información/actividades,...
Edelmiro. Ciencias.
Pura. Linguas.
Jacobo. Matemáticas.
Así que calqueira nena de 2º A poderá/deberá preguntarlle a Jacobo unha dúbida de matemáticas e calqueira neno de2ºB poderá/deberá preguntarlle a Pura unha dubida de Lingua.
A partir de mañá luns comezaremos a poñer xa as actividades, páxinas web, enlaces,... que atopamos que poden ser de interese para continuar o traballo que tiñamos nas aulas.
Bicos mil. Ánimo, forza a apertas para tod@s.
Collede impulso que comezamos...
segundomola.blogspot.com
segundomola.blogspot.com
Suscribirse a:
Comentarios (Atom)
