viernes, 17 de abril de 2020

MOI IMPORTANTE. VISITADE A PÁXINA DO COLE

O ENLACE:


http://www.edu.xunta.gal/centros/ceipluisseoane/

Ola ola caracola...
Queridas familias e queridos nenos e nenas: Efectivamente están sendo tempos difíciles,  inimaxinables para todos fai uns meses e aos que hai que facer frente con medidas nunca experimentadas e as veces un pouco contradictorias e desconcertantes.
O martes na intervención das autoridades educativas estatais transmitiuse unha información que puido non entenderse moi ben e o que logo, a interpretación que dela fixeron os medios de comunicación en lugar de clarificar confundiu mais.

Vou intentar concretar e resumir o que nos afecta, paraPrimaria :
Non hai aprobado xeral, pero sí Promoción automática con materias pendentes nalgúns casos. A repetición de curso pasa de ser unha medida extraordinaria (así se clasifica todos os anos dentro das medidas de atención á diversidade) a ser, nesta situación de pandemia, unha medida “moi extraordinaria”.
En canto a esta promoción poden darse duas situacións:
1) Ter aprobadas a primeira e a segunda avaliación en todas as materias.
“ Parabéns alumno / alumna , grazas polo teu esforzo!!!”. Está a porta aberta para o teu paso ao seguinte curso. Iso significa que acabou o curso para ti? NONO calendario escolar mantense . De que che pode valer seguir entregando tarefas? Pois e importante saber que podes millorar as túas cualificacións e podes aprender polo pracer de facelo, sen presións, sen exames, sen maiores preocupacións. Estás salvada/o en canto ao curso se refire.
Que faría eu na túa situación? Profundizar no que se me dese ben e me interesase moito, repasar todo o que me custa un pouco máis para asegurar que o curso que vén todo irá mellor e poderei axudar aos compañeiros e compañeiras aos que lles estea custando máis.
2) Ter algunha ou varias materias suspensas na primeira e/ou na segunda avaliación
Neste caso tes unha oportunidade única, podes centrarte en recuperalas, podes pedir os reforzos que precises se tes dúbidas ou dificultades, pero, dependerá de ti pasar ou non pasar de curso sen mateias pendentes , terás ao teu profesorado centrado en axudarche para facilitarche ó máximo o éxito, pero terás que manter o teu interese, dedicarlle un tempo e preguntar todo o que non entendas.

- Cambio de etapa

Aquí si que temos moitas lagoas… debemos agardar as instrucións precisas en Galicia.  O que sabemos é que a avaliación atenderá a criterios globalizadores. Que significa? Que pensaremos se ese alumn@ acadou os coñecementos precisos para acceder á outra etapa educativa. Aquí é onde entra en tromba o que a ministra onte chamou “avaliación por competencias”. Temos que pensar que se refería a calquera cambio de etapa no noso sistema educativo e , na ESO , Bacharelato e FP as cousas complícanse mais.

En resume é importante que saibades que dende a Dirección do centro estase a facer un grandísimo esforzo para sacar recursos de onde non os tiñamos e poder garantir que todos e todas teñan o acceso nas condicións máis equitativas posibles e tanto as titoras, os titores, o profesorado e o Departamento de Orientación estamos tamén moi implicados para atender a todas as vosas circunstancias.
Pedimos ás familias que non deixedes de comentarnos a vosa situación porque non vos vemos e precisamos establecer a comunicación convosco. Cando os nen@s están na clase sabemos se teñen ou non dificultades, se están a pasar por un mal momento, pero na distancia precisamos das vosas palabras. Expresádevos, por favor.
Somos conscientes de que nestes momentos as diferenzas entre o alumnado agudízanse moito debido entre outras a:
  • Situacións relativas á saude familiar
  • Diferencias nos medios de acceso
  • Diferencias cos apoios que se podan dar na familia
  • Desigualdades cognitivas do propio alumnado
  • A situación da convivencia pode variar moito, a nivel emocional, económico, de relacións...
Esta combinación de variables dificultan moitísimo unha avaliación xusta. Para avaliar temos que proporcionar unhas garantías baseadas en dous principios: o principio de equidade (non dar a todos e todas o mesmo, senón a cada alumno/a o que precise) e o principio de atención á diversidade. Estes principios, que xa son difíciles de levar a cabo de forma presencial, cando todo o mundo comparte o mesmo ambiente, son moito máis complicados de aplicar a distancia, con cada neno e cada mestre obrigados a permanecer nas súas casas .
Neste contexto é no que ahora nos movemos e por isto o que onte se propuxo dende o Ministerio de Educación é que ninguén quede atrás por unha pandemia.
Van sair seguramente instruccións mais precisas pero penso que en Infantil e Primaria as cousas están bastante claras.
 Por favor, preguntade todo o que necesitedes , deixade os vosos comentarios nesta páxina ou por mail , teléfono estamos para respostar ás vosas inquedanzas.
Apertas e moito ánimo!!! Sorte para tod@s !!!



Aquí están Sarah y su hermana Carmen enseñándonos cosas que están haciendo estos días.🌼🌱👏👏










¡Gracias por compartilas con tod@s!




Nuestro compi Matteo estudiando los invertebrados!🔍👀👏👏






















¡Gracias por compartilas con tod@s!

CIENCIAS


Ola!!!

Recordades que son os servicios públicos que ten un concello? No concello de Oleiros temos moitos edificios públicos que ofrecen actividades de ocio, cultura e deporte. Ollade o video e logo facede as actividades.

Video: servicios públicos

Actividades: edificios públicos

Veña, ánimo!💪

PALABRAS ESCONDIDAS

Y para terminar la semanita, a buscar palabras escondidas!
Las que te envío están relacionadas con el antiguo Egipto.

IIPRÁDME
AAETRPLCO
SSII
ONIL
EEISFNG

En esta dirección puedes descargar e imprimir una pirámide.

www.tiching.com/767221

FOTOS GIULIA

¿ Pasó usted ya por casa?




Mirade Giulia como traballa!!
Estades a facer cousas preciosas!!
Esto podería chamarse " Talleres na casa: repostería, costura, horta...."

É maravilloso que esteades  activos e creativos!!!







TA TA TA CHAAAAAN!!!!

MATES PARA EL VIERNES 17 DE ABRIL

UNA RESTA QUE PUEDE PARECER DIFÍCIL:


1)  COLOCA Y RESUELVE:

345-378=


CONTINUACIÓN AL EJERCICIO DE AYER DE RODEAR LAS DECENAS...¿PARA QUÉ SIRVIÓ? ALGO MUY IMPORTANTE EN CURSOS SUPERIORES Y EN LA VIDA ES APRENDER A APROXIMAR... POR EJEMPLO: 221 ¿QUÉ ESTÁ MÁS CERCA DEL 300 O DEL 200? LA RESPUESTA CORRECTA ES DEL 200... SE LLAMA APROXIMAR A LA CENTENA MÁS PRÓXIMA... TAMBIÉN SE PUEDE APROXIMAR A LA DECENA MÁS PRÓXIMA. POR EJEMPLO: 56 ¿ESTÁ MÁS CERCA DEL 50 O DEL 60?... RESPUESTA CORRECTA: DEL 60. UN POQUITO MÁS CERCA.


2) APROXIMA A LA DECENA MÁS PRÓXIMA. RODEA LA RESPUESTA CORRECTA

                         230      234     240                               340         341        350                  




                          30       39        40                               560           566       570


UN CONSEJO: PREGÚNTATE: ¿CUÁNTOS LE FALTAN AL 234 PARA LLEGAR AL 230? ¿Y AL 240?... Y ASÍ CON LOS 4 NÚMEROS.



3) HAZ DOS RELOJES CON FORMATO DIGITAL. LOS QUE TÚ QUIERAS SIN QUE SE PUEDA REPETIR NINGÚN NÚMERO Y DESPUÉS PON LA MISMA HORA EN FORMATO ANALÓGICO ( CON EL CIRCULITO: EL 12 ARRIBA, EL 6 ABAJO,...)

POR EJEMPLO:  12:30 Y 10:30 NO VALDRÍA PORQUE SE REPITE EL 3, EL 0 Y EL 1.









jueves, 16 de abril de 2020

EDUCACIÓN FÍSICA.

Ola de novo!

Desta volta, para o mes de abril, propoñemos dúas actividades: un reto doméstico e fabricar material de educación física para poder xogar na casa. Importante a axuda das familias para a elaboración do material. Moitas grazas!

Co resultado do que fagades podedes mandarnos fotos a este correo eftraballosdecasa@gmail.com tedes todo o mes para enviarnos as vosas invencións.
Esperamos os vosos traballos! Para calquera dúbida empregade o correo.

No enlace tedes toda a información.
PROPOSTA E.F.


Recordade como faciamos a movilidade articular.

Saudiños!
Lourdes e Edel

CIENCIAS

Ola!!!

Sei que moit@s de vos estades axudando na casa, mesmo vos atrevedes a cociñar pan, galletas, biscoitos e moitos pratos máis.
Recordades que a primeira semana propúxenvos que fixerades un menú saudable, pois hoxe propóñovos que fagades unha dieta completa co seu almorzo, xantar, merenda e cea. Ademáis repasaremos os distintos tipos de alimentos da pirámide alimentaria. Ollade antes o video.  .

Video: la pirámide de los alimentos.

Actividades: dieta saudable.

Veña, ánimo!💪

DESEAR FELICIDADES

¡Buenos días, amigolos!
Hoy tenemos a Valentina de cumple.
Y os propongo como actividad del día para Lengua Castellana,enviarle a su correo (verdeanis@gmail.com) un mensaje de felicitación, o un chiste,  un poema, un vídeo...Ánimo, estáis preparando cosas chulísimas.
¡Ya veréis qué contenta se va a poner!