viernes, 3 de abril de 2020

ACTIVIDADE PARA ESTES DÍAS/ TRABALLO EN EQUIPO/ VÍNCULO CÓ EXTERIOR



Pois esta é a idea. Mauro xa o di ben clariño. Queremos saber como poderiamos vencer ao Coronavirus. As respostas poden ser máis realistas, ou fantásticas/creativas ou emotivas,... A cuestión é participar para que os rapaces e rapazas se vexan nun vídeo divertido. Seguir creando vínculo có exterior e participar como equipo.

Que facer?

Un vídeo curtiño duns 10-15-20 segundos... Non máis porque se participamos @s 40 nen@s de 2º de primaria pode durar moito... Dando resposta á pregunta: Como podemos vencer ao Coronavirus?
Podedes mandalo a calqueira das direccións que xa manexades estos días de correo electrónico:


 Edelmiro.             efer70@gmail.com
Pura.                      katangapura@gmail.com
Jacobo.                  jacoboperez1976@gmail.com

Ánimo e mil bicos... Seguro que vai quedar xenial!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

CIENCIAS

Ola!!!!!

En Xapón hai unha flor a que lle chaman "de esqueleto" (Grayi Diphylleia) que ten unha asombrosa peculiaridade: se os seus pétalos móllanse quedan transparentes e cando secan recuperan o seu color branco. Incrible, verdade!



Hoxe imos recordar as partes das plantas, como fabrican o seu alimento e como nacen outras plantas.

Video: partes da planta

Video: a fotosíntese

Video: reproducción das plantas

Actividades


Estas tres útimas semanas traballáchedes moi ben💪, podedes seguir mandándome durante os próximos días traballos que teñades pendentes ou calqueira outra cousa que me queirades contar ou ensinar.

Vémonos de novo o 14 de abril!!!!!😘😘













SARAH PANADEIRA / TRABALLO DE PLÁSTICA

BO DÍA A TODXS!
Chegáronme  ao correo estas imaxes tan apetitosas dunha compañeira de segundo, Sarah.
Pedíume que as publicara no blogue para que vexades que boa panadeira temos no noso cole.





Hoy preparé este vídeo como despedida del blog antes de las vacaciones de Semana Santa.
CON AYUDA DE UN MAYOR, ya que hay que utilizar algún utensilio peligroso, podéis construir un juguete muy antiguo y divertido, usando solo materiales que tengáis en casa.





NOS VEMOS DE NUEVO EL DÍA 14 DE ABRIL, pero  estaré encantada de que sigáis escribiéndome al correo , aunque solo sea para contarme lo superaburridos que estáis...
Prometo contestaros.
Os quiero mucho.

jueves, 2 de abril de 2020

MATES PARA EL 3-5-2.020 VIERNES

CÁLCULO MENTAL


1) 150+150+30+30+10+5=

2) 200+200+200+200+1=

3)100+101+102=

4) 20+21+22=


SERIE. CONTINÚA LA SERIE

10-  15-  25- 30- 40-    -    -    -    -     -     -     -  100


ORDENA LOS NÚMEROS QUE PARECEN EL MISMO. DE MENOR A MAYOR


783  - 387 -  738 -  837  -  873 - 378  -  78 - 87 - 37 - 73

UN CONSEJO. EMPIEZA POR EL MENOR EN ESTE CASO Y VETE TACHANDO LOS QUE YA ESTÁN ORDENADOS PARA NO REPETIRLO U OLVIDARTE DE ALGUNO. 


SEGUIR INSTRUCCIONES

HACED UN PUNTO EN UN CRUCE DE CUADRADITOS (COMO SIEMPRE HACÍAMOS EN 2ºB). A PARTIR DE ÉL, HACER UNA LÍNEA DE DIEZ CUADRADITOS HACIA LA DERECHA. UNA LÍNEA PARA ABAJO DE CINCO CUADRADITOS. TRES A LA IZQUIERDA. TRES ARRIBA. OCHO A LA IZQUIERDA. UNO ARRIBA. UNO A LA DERECHA Y UNO ARRIBA.

1)¿ESTÁ CERRADA LA FIGURA?

2) ¿ES UN POLÍGONO?









CIENCIAS

Ola!!!!

A auga non ten color, nin sabor, nin olor. 👀👅👃
Axudádeme!😨 Era algo así, verdade? É que non me lembro, hai tanto tempo!

Video: el ciclo del agua
Video: el agua en la tierra🌍

Actividades

Veña, ánimo!!!

UN CADRO PRECIOSÍSIMO CHEO DE ADXECTIVOS

Bo día, amigolos!

Lembrades cando falamos dos adxectivos?
Son as palabras que acompañan aos nomes para dicir como son ou como están unha persoa, un lugar, un animal ou unha cousa.

Hoxe quero ensinarvos este cadro:

E vou a axudarvos a facer unha descrición del.Imos por pasos:

En primeiro lugar, tes que anotar os nomes ou substantivos que aparecen no cadro facendo unha listaxe, e deixando  un espazo diante de cada un deles, xa que logo buscarás adxectivos para ese nomes, por exemplo: flor blanca.

Cando teñas a listaxe feita, tes que escribir pequenas oracións para comezar a descrición, por exemplo : hai flores blancas nunha xarra pequena.Non esquezas separar as oracións con puntos.E comezar despois o texto con maiúsculas.
Cantas máis oracións escribas co listado anterior, máis completa será a túa descrición.
Tamén podes usar comparacións, que necesitan levar as palabras "como" ou "coma", por exemplo, "as flores blancas son como pingas  de leite".

E cando teñas a descrición feita, podes debuxar o teu propio cadro.
 Outra vez imos por pasos:
Debuxa un cadrado, ao seu lado un rectángulo, e un círculo. Podes debuxar máis de un, é o teu cadro, lémbrao. Eses van ser os recipientes.
Antes de rematar os recipientes, debuxa as polas das flores saíndo deles.
Debuxa flores grandes nelas, ou pequenas...Remata os recipientes con asas, ou alongandoos...
Dalles as cores que te gusten, as flores e os recipientes.
Engádelle ao cadro tooodo o que che apeteza: un marco dourado, unha mesa para por enriba todos os obxectos, un gato que vai tirar con todo...E mándamo, que seguro vai ser marabilloso.

Que teñades un bo día!!!