miércoles, 15 de abril de 2020

G E GU / A VUELTAS CON CLEOPATRA


Hola don José!

Lembras as palabras con g e con gu?
Busca dúas  palabras con ga, gue, gui, go e gu.
Xa as tes? Podes usar un dicionario. Lembra que o g colócase diante de a, u, e o gu vai diante de e,i.
Ao acabar, escribirás unha oración  cunha das dúas palabras , en total cinco oracións.

¿Recuerdas que hace unos días te conté alguna cosa sobre la reina Cleopatra?
Para refrescarte, te diré que fue la última reina de Egipto.
Su padre murió y ella tuvo que tomar su puesto con tan solo diecisiete años. Aunque era muy joven, tenía conocimientos sobre las estrellas, la música, las matemáticas, la literatura y la política.
 Su país, Egipto, está muy cerca del río Nilo, el más grande e importante de África, por lo que fue conocida como "la reina del Nilo".

Atención ahora; busca y anota en lo que acabas de leer:
- Un nombre masculino y un nombre femenino.
-Un nombre en singular y un nombre en plural.

Hasta mañana!
Xa temos a solución para vencer ao coronavirus, mellor dito as solucións!!!!!!!!
BRAVO RAPAZAS E RAPACES!!!!!!!!

GRACIÑAS A TOD@S!!!!!





CIENCIAS

Ola!!!!

Seguimos repasando. Hoxe, de novo, actividades sobre os animais. Tamén recordaremos cousas que aprendemos sobre os seres vivos.

Actividade online: os seres vivos
Actividade online: animais
Actividade online: rosco dos seres vivos

E para rematar, propóñovos que debuxedes na vosa libreta ou nun folio ao voso animal favorito.
É vertebrado ou invertebrado?
É carnívoro, hervíboro ou omnívoro?
É vivíparo ou ovíparo?
É doméstico ou salvaxe?
Como se despraza? Voa, nada, camiña, salta,...

Veña, ánimo!💪

MATES. SEGUIR INSTRUCCIONES...

SER CAPAZ DE SEGUIR INSTRUCCIONES. TOMAR DECISIONES. REPASAR. PLANIFICAR SON  PALABRAS QUE ME ESCUCHARON MUCHAS VECES EN CLASE Y QUE SON MUUUUUUUUUUY IMPORTANTES EN UN FUTURO. VAMOS A VER CÓMO SE LES DA ESTO. 
YA LES COMENTO LOS ERRORES SI LOS HAY O LOS ACIERTOS QUE SEGURO QUE SÍ QUE LOS HAY. ¡VENGA CHIC@S, SOLOS Y SOLAS!

Hacemos un punto en un cruce de cuadraditos. Como siempre que vamos a hacer un dibujo en la libreta de cuadrícula. Hacemos una línea desde ese punto de 15 cuadraditos para abajo. Ahora, desde donde estamos otra línea de 15 cuadraditos para la derecha. En donde acabamos hacemos un punto.

¿Si uniésemos los dos puntos, qué figura tendríamos?


Pero no los unimos. Seguimos en el segundo punto. Desde él hacemos una línea de 15 cuadraditos hacia arriba. Hacemos un punto en su final.


¿Si uniésemos este último punto con el primero, qué figura tendríamos? Pero no los unimos. 


Tenemos una especie de U. ¿No es así? Por último, Haz una serie del 5 al 100 dentro de la U, teniendo en cuenta que cada número esté dentro de un cuadradito y los cuadraditos en los que están los números no pueden estar pegados, no se pueden tocar...

Suerte.

¿Cómo afrontar este tipo de ejercicios de muchas órdenes que serán muy comunes en 3º de Primaria? No verlos como un todo. Ser capaz de ir haciéndolos paso a paso. Orden a orden. Y no podemos pasar al siguiente punto hasta que entendamos cada orden. Si hace falta leerlo varias veces pues se lee. Si vamos paso a paso será muuuuuuuuuuuy fácil. A partir de 3º será muy común que a partir de unos datos tengamos que hacer varias operaciones, volver a los datos, hacer más operaciones,... 

martes, 14 de abril de 2020

SALUDOS DE JAKOB CUMPLIENDO UNO DE SUS SUEÑOS


SER CONDUCTOR DE AUTOBÚS. ÁNIMO JAKOB QUE LOS SUEÑOS SE PUEDEN CUMPLIR. SEGURO QUE ESTOS DÍAS TOD@S SOÑAMOS CON ALGO...

RESTAS LLEVANDO



Por si alguien lo necesita. Nunca viene mal un repaso. Algún papi me lo pidió y puede que otr@ también lo quiera ver. 

CIENCIAS


Ola de novo! Como estades? Espero que con moito ánimo para seguir facendo e aprendendo cousas.

Hoxe tedes unhas pequenas actividades sobre os  sentidos para que vaiamos collendo ritmo de traballo despois destes días de descansiño ben merecido. Facede primeiro a actividade online.


Veña ánimo!!!💪

Actividades

Actividade online: os sentidos

Olaaaaaaaaa!

Ola de novooooooo!
Hai alguén ahí? Estades listos para comezar de novo?
"Sí, Pura,   teño moitas ganas..."
"Non ! non quero,hoxe vai bo día..."
Bueeeno, xa sabemos que despois de varios días de vacacións vai costar un pouquiño  máis coller o ritmo; pero imos continuar dando pasiños e os profes estaremos aquí para axudarvos. 

E comezamos cun poema e cun debuxo. Este é dun autor galego que se chama Luís Pimentel.Tes que lelo a modiño e logo contestar as preguntas.


Canción das tres cucharas.

Pra cando M.ª Luisa teña o neno.

Tac, tac, tac
cuchara de pau
cunca de madeira
o meu neno
está na lareira.

Tin, tin, tin
cuchara de prata
cunca do pazo
o meu neno
está no regazo.

Ton, ton, ton
cuchara de ouro
cunca de cristal
o meu neno
é príncipe real.

Pimentel, Luís (1989) Poesía galega (Vigo: Edicións Xerais)

O poema ten tres estrofas, en cada unha fala dunha cuchara diferente e dun son diferente tamén.
 Podes conseguir unha cuchara de pau, e dúas de metal? se tes unha cuchara de prata e outra de ouro, pois fantástico...
Podes conseguir unha cunca de madeira, outra de metal , e outra de cristal? Tamén serve un bol.
 En cada unha terás que facer soar a cuchara que di o poema. Podes lelo outra vez.

1.Teñen diferentes sons ? Cal che gusta máis?

2.No poema hai tres onomatopeas, podes escribir cales son?
3.Cantos nenos hai no poema? Podes imaxinalos según o que di o autor? 
Fai un debuxo de cada un deles e mándamo.

Para lembrar : as onomatopeas son palabras ou grupos de letras que representan un son.

Eso é todo, amiguiños...espero con moita ilusión os vosos debuxos.

SEGUIMOS REPASANDO MATES

1)COLOCA Y CALCULA:

RECORDAD QUE EN EL BLOG TENÉIS UN VÍDEO/TUTORIAL EN DONDE SE EXPLICA LA RESTA LLEVANDO PERO TAMBIÉN EXISTEN OTROS MÉTODOS, POR SUPUESTO VÁLIDOS. SI ALGUIEN NO LO ENCUENTRA Y LO QUIERE VER QUE ME MANDE UN MENSAJE AL MAIL Y SE LO PASO. 

345+267=                                            560-28=                                            789-345= 





2)DIBUJA COMO YA HABÍAMOS VISTO DOS RELOJES. PUEDES USAR LO QUE QUIERAS PARA HACER EL BORDE/PERÍMETRO DEL RELOJ. PRIMERO PON EL 12, 6, 3, 9 Y DESPUÉS EL RESTO DE NÚMEROS. ASÍ QUEDARÁN TODOS EN SU SITIO. RECUERDA QUE LA AGUJA GRANDE SEA GRANDE Y LA PEQUEÑA, PEQUEÑA. 


AHORA DIBUJA LAS AGUJAS QUE PONGAN EN UN RELOJ LAS DOS Y MEDIA Y EN EL OTRO LAS DOCE EN PUNTO. 


3) DIBUJA EN LA LIBRETA UN RECTÁNGULO DE 2X5 CUADRADITOS. ENCIMA OTRO DE 2X4. DEBAJO OTRO DE 3X2. TIENEN QUE TOCARSE. HAY MUCHAS FORMAS DE HACERLO BIEN. ES PARA QUE TOMEN DECISIONES SOLOS. ¿SON POLÍGONOS?


jueves, 9 de abril de 2020

ACTIVIDADE PARA ESTES DÍAS/ TRABALLO EN EQUIPO/ VÍNCULO CÓ EXTERIOR




https://youtu.be/5utdtG0dm_8



Pois esta é a idea. Mauro xa o di ben clariño. Queremos saber como poderiamos vencer ao Coronavirus. As respostas poden ser máis realistas, ou fantásticas/creativas ou emotivas,... A cuestión é participar para que os rapaces e rapazas se vexan nun vídeo divertido. Seguir creando vínculo có exterior e participar como equipo.

Que facer?

Un vídeo curtiño duns 10-15-20 segundos... Non máis porque se participamos @s 40 nen@s de 2º de primaria pode durar moito... Dando resposta á pregunta: Como podemos vencer ao Coronavirus?
Podedes mandalo a calqueira das direccións que xa manexades estos días de correo electrónico:


 Edelmiro.             efer70@gmail.com
Pura.                      katangapura@gmail.com
Jacobo.                  jacoboperez1976@gmail.com

Ánimo e mil bicos... Seguro que vai quedar xenial!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!